Subject: Fw: Liiklusvälise teabevahendi kooskõlastus
From: "Siim Kaseste" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 09:25:20 +0300

Tere,

Esitan projektijuhi Halmar Heinmetsa nimel allkirjastatud taotluse
liiklusvälise teabevahendi kooskkõlastamiseks. Asukoht on kokku lepitud
TRAM-i Rapla regiooni spetsialisti Valdo Jänesega.

Lugupidamsega,

Siim Kaseste | Töödejuhataja-objektiinsener | AS TREV-2 Grupp | Mäealuse
tn 2/4, 12618 Tallinn| http://www.trev2.ee/

Mobiil +372 58551585 | e-post [email-masked]

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

  _____

From: Siim Kaseste <[email-masked]>
Sent: Monday, August 11, 2025 9:45 AM
To: Valdo Jänes <[email-masked]>
Subject: Liiklusvälise teabevahendi kooskõlastus

Tere,

Esitan projektijuhi nimel allkirjastatus taotluse LV teabevahendi
kooskõlastuseks.

Lugupidamisega,

Siim Kaseste | Töödejuhataja-objektiinsener | AS TREV-2 Grupp | Mäealuse
tn 2/4, 12618 Tallinn| http://www.trev2.ee/

Mobiil +372 58551585 | e-post [email-masked]

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

  _____

From: Halmar Heinmets <[email-masked]>
Sent: Monday, August 11, 2025 9:42 AM
To: Siim Kaseste <[email-masked]>
Subject: RE: RB teabevahendi kooskõlastus TRAM

Allkirjastatud.

Tervitades

Halmar Heinmets

5395 4144

From: Siim Kaseste <[email-masked]>
Sent: Monday, August 11, 2025 9:25 AM
To: Halmar Heinmets <[email-masked]>
Cc: Karl Kohler <[email-masked]>
Subject: RB teabevahendi kooskõlastus TRAM

Tere,

Halmar, palun allkirjasta ja saada tagasi. Lisasin Karli infoks koopiasse.

Parimat,

Siim Kaseste | Töödejuhataja-objektiinsener | AS TREV-2 Grupp | Mäealuse
tn 2/4, 12618 Tallinn|  <http://www.trev2.ee/> http://www.trev2.ee/

Mobiil +372 58551585 | e-post [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!